levelek...

2011.04.26. 23:55 | mályva | Szólj hozzá!

 én: ha azt szeretnéd hogy ne találkozzak mással, kérlek szólj vagy még most mondd. mert nekem nem mennek ezek a "játékok" amik közöttünk vannak. tudod mire gondolok. mert a tegnapi nap is úgy sikerült, hogy azóta fel vagyok dobva, és szerintem te is. és ez így jó. csak van egy kis akadály. és így nekem ez nem megy. nem tudok második lenni, vagy csak egy titok.

manó: hát nézd én nem szeretném megmondani mit csinálj biztosan szar lenne nekem ha találkoznál vele deee nem akarok beleszólni....főleg azért mert most meg én vagyok a ludas picit...semmikép nem akarok "játszani" remélem ezt látod ... nem is akarok hitegetni sem hazudni...nem tudom mit tegyek szívem szerint azt mondanám várj meg de ezt nem várhatom el senkitől!!!!!

Igen teljesen jól sikerült a tegnapi nap...te leszel a feleségem csak az még odébb van:)

én: csak még annyi és kérlek őszintén válaszolj. miért nem szakítasz vele? szereted?

manó: nem tudom miért nem teszem...hidd el ha megtudom magyarázni meg fogom...szeretem? ez nem alakult ki aranyos csípem de egyenlőre ennyi...nem ismerem még szted mit kellene tennem?

én: szerintem elég egyértelmű voltam tegnap, de nem fogok könyörögni meg semmi... ha nem akarsz vele szakítani akkor ne tedd, de így nem találkozom veled többet. nem leszek második. és így beszélni sem fogok veled. nem tudok mosolyogni ehhez az egészhez. és ha ezekután a szemébe tudsz még nézni, akkor valamit nagyon jól csinálsz... nekem ez így tényleg nem megy, nem tudok ilyen kicsinyes dolgokban részt venni. egyszerűen ez nem én vagyok. szeretlek, de inkább ne beszéljünk és ne is találkozzunk ha ilyen vagy.. csak azért majd jusson eszedbe hogy milyen volt velem.. hogy talán egy kicsit jól érezted magad.. hogy egy kicsit azért szerettél..

A bejegyzés trackback címe:

https://malyva.blog.hu/api/trackback/id/tr312858131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása